måndag 14 mars 2011

So excited ★


Fick i förra veckan sålt min stationära dator! *yaay*
Men detta är endast för att ersätta stationär, med en laptop. 
Det jag får för den stationära, läggs på den nya alltså.
Har även försökt hålla noga i mina julklapps pengar,
för att kunna köpa min denna nya laptop. Sparat helt enkelt.
Känner mig stolt över mig själv!
 
Ska bli spännande att få nya datorn och skönt att bli av med den stationära.
För att stänga in sig i ett sovrum med en stationär, 
nu när jag vant mig vid att vara rörlig med laptop, ja det finns inte längre. 
Skulle bara känna mig inlåst med stationär igen.
 



 Den nya laptop som jag sett ut, beställdes idag! (se bilden ovan)
Den nya är en kraftfull laptop med hög spelprestanda,
så den lär inte haka upp sig nått direkt och den är bra till de som vill arbeta tungt.
Redigera stora foton, redigera videoklipp och sånt. Passar mig fint alltså!

Frakt tar 1-3 dagar, så kanske redan kommer imorn, vem vet.
Eftersom jag hade slant extra, så skickade jag med en sladd i min order,
som kopplas mellan tv och dator, vilket gör att filmer man tex laddar ner, kan ses i tvn.

3 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

Ja de va roligt att du fick sålt den andra, jag är oxå inne på Laptop så småning om, det är ju mer vanligt nu att alla har det oxå :))
Kram

Tiggir sa...

Så kul att du fick din dator såld=)
Bamse kram

Maria sa...

jag älskar min laptop...att kunna sitta vart jag vill i lgh eller varför inte på balkongen när det är fint väder.
kommer inte heller gå tillbaka till stationär!

kram