fredag 18 mars 2011

Right here you guys

.
Howdy, älskade läsare!
Tänkte meddela er att jag är här, men har så mkt annat.
Att följa läkarens råd, är också svårt, speciellt vad gäller stress. Har mkt inre stress.
Inre stress ger också dåligt humör, irritation och inre panik!
Vad gäller Wilmer så hade det gått rätt bra på sistone och inte lika mkt bråk,
men det där går ju upp och ner var och varannan vecka.

Snön hade smält bort nästan Helt! Massa gräs överallt.
Enda snön som var kvar var några högar här och var, som tog mer tid att smälta.
Men så började det att snöa i natt och håller på Än, vilket betyder Vitt Vitt Vitt, igen!
Jag har inget emot snö och vinter alls, men nu vill jag ha vår.
Var glad över att vi såg gräs igen och ville att de snöhögar som var kvar,
skulle bort, eftersom det kan bli blött och smutsigt då det sakta smälter,
men Nu ska vi gå igenom all smältnings-fas IGEN!
Nåja, bara jag ställer om tankarna lite, så ska det väl gå att acceptera.


I måndag eftermiddag, så beställde jag min nya dator som sagt.
Sålde min stationära, för att ersätta med ny laptop.
Datorn kom redan på tisdag förmiddag! Tog inte ens 24 timmar!
Way to go, net on net!

Hur som helst, så har jag mkt stress,
och eftersom jag fått tillbaka mina bröstsmärtor, samt kramperna i hjärtmuskeln,
så måste jag försöka lösa allt, så stressen minskar, men Svårt just nu!
Behöver städa också, behövs verkligen nu.
Ska inte skriva om mer just nu, ville bara att ni ska veta att jag är här,
bara det att jag har lite mkt att stå i just nu.
.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . xoxo

1 kommentar:

Tiggir sa...

Ta allt i din takt så blir allt bra!! Kul att höra med Wilmer..
Jag såg fram i mot att snön var nästan borta o våren var på väg..& så kom det mera snö..då tänkte jag ''ska våren aldrig få komma''
Men nu så lyser solen och det är skönt=)

Ta hand om mig nu gumman
Pöss pöss