onsdag 30 maj 2018

Wednesday

Bilen har hittat hem ifrån Stockholm. Vårturnén nådde sitt slut.
Jag reflekterar över alla veckor i sin helhet.. Paris flödar också färskt i mitt minne ♥
Bort från staden en stund och ut mot Arkösund och Lindö.
.
Det är tyst. Bortsett från kluckandet och vattnets svepande in mot land.
Bortsett att någon båt hörs på avstånd. En svan visar upp sin ståtligaste hållning,
medan en småfågel kvittrar sparsamt från ett grönskande träd.
Solen gassar på den klarblåa himlen. Där molnen även idag håller sig borta,
och jag inte ens kan minnas hur många veckor sedan det föll en droppe regn över oss.
Det är underbart. Det är sommar och intill stranden ligger jag ♥
.
.
.
Mot onsdagskvällen kör jag i bekväma flip flop. Musiken är på.
Biltaket är helt öppet och bilrutorna nere. I en stund som denna uppskattar man känslan
av frihet lite extra. Man uppskattar livet i stort. Det blev en onsdag med egentid.
En sådan heldag som ger energi. Känslan är nästan obeskrivlig ♥

Inga kommentarer: