söndag 10 september 2017

Weekend

Jag har blivit överöst med beröm på mitt arbete senaste tiden.
Vilket givetvis har öppnat fler dörrar och möjligheter. Jag är stolt över mig själv.
När det går bra för mig likaväl som mina nära, är det värt att fira.
Ett välförtjänt och mycket trevligt besök på. Pinchos, .lyfte definitivt tillvaron.
.
Smarriga kycklingspett marinerade i lime och chili, perfekta quesedillas, plankstek,
crispy chicken med honeymustardsås och marängsviss till dessert.
Alltså hur jäkla gott får det bli! .Även de så omtalade godisdrinkarna var goda.
För min del blev det. Fizzy Bubbliz följt av Hallonsalt. .Prova vettja!
.
.
.
Ett riktigt trevligt restaurangbesök i gott sällskap fortsatte vidare.
Någon öl till trubadur på irländsk krog med intressant blandning av människor blev kul.
För vem tycker väl inte om att gå ut och titta på folk emellanåt.
Blev inget festande, men ett alldeles lagom firande är desto mer värt faktiskt.
.
En regnig och höstlik lördag som denna kunde inte spenderas bättre.
Jag vill redan gå tillbaka i tiden och äta all god mat igen!
Att fira nya jobb, framgång och livets goda stunder, gör jag gärna snart igen.
Stöd från vänner och familj är värdefullt. Känner mig tacksam!

Inga kommentarer: