onsdag 6 september 2017

How true are you?!

- Fullmånen
.
Det har varit en väldigt produktiv dag. Känns bra!
Att jobba i och med en stor produktion och få höra att jag överträffat förväntningar.
Ja stora beröm som inte bara är bra för mitt cv, utan främst för själen.
Häromdagen erbjöds jag mer jobb framöver och spådomar om stor framgång slår in.
Jag dessutom tar nya utmaningar med mod och glans. Stolt över mig själv.
Har ju ingen som väntar hemma på mig längre, så bara att köra.
.
.
Att nu ikväll få koppla av i soffan och stänga ute omvärlden en stund känns skönt.
Har sett det förmodligen mest intressanta tv-program på länge.
The Lie Detective, .som handlar både om att par som är ihop, samt nyligen gjort slut,
mitt emot varandra ställer och svarar på frågor med lögndetektor.
.
.
Under min relation sa jag ofta att jag så gärna skulle sitta så här.
Att inte bara få bevisa att jag är verkligt sann, utan några dolda skelett i garderoben,
utan faktiskt även få bli Bemött med samma värdighet tillbaka.
För att Lita på någon och sen få reda på olika lögner bakom ryggen är det värsta.
Med sanning kan man ju lösa allt. Men framförallt bygga på.
.
Jag älskar iallafall hela idén med detta program.
En del hittade tillbaka till varann tack vare sanning och respekt för den andre.
Medan nån annan hellre hade lite fler alternativ bakom sin rygg.
Huvudsaken är att man är ärlig och sann. Man ska inte behöva en lögndetektor,
men om ni fått ett sådant samtal mellan er, vad hade kommit fram?
.
Alla par som nu åker härifrån har haft sitt livs Ärligaste samtal.
Det här samtalet har behövts i flera år.
.
Se klipp här!

Inga kommentarer: