fredag 15 september 2017

Veckans inre tankar ♥

.
Sedan söndag har jag varit extra känslig och det sägs vara nått med merkurius.
Planeter som står i något läge och påverkar oss liksom.
Har haft problem med sömn, ångest och tårar. Startade med att gammalt revs upp.
En känsla av att allt man kämpat i inte belönar sig, medan de som inte 
alls har behövt kämpa ännu, liksom får allt beröm. Så där står man med fläkt hjärta.
Mina ärr blottar sig fel i bloggen ibland när det svider som mest!
I min helhet brukar jag skriva mer om lärdomar och hantering av sår. Det är bättre!
Sådana inlägg har dessutom både inspirerat och hjälpt många av er läsare.
Jag har iallafall rannsakat och gått in i mig själv en hel del ♥
.
En sak vet jag och det är den att alla nya relationer vi skaffar oss, är Fina!
För tänker vi efter så hinner vi inte visa Alla våra sidor på ytan.
Personer i våra förflutna kanske framstår som dåliga jämfört med våra Nya möten.
Alla är faktiskt bra i början, men med tiden ställs våra relationer inför prov.
Inom kärlek sägs det att när förälskelsen lagt sig, börjar allvaret.
För först då framträder våra ovanor, humör, våra första konflikter och hur vi löser dom.
Jag har skrivit om detta förut, men bara personer som fått se Hela Dig.
Alltså de som sett dig arg, ful, slarvig och jävlig. Men ändå valt att Stanna i ditt liv..
Det är dessa man ska prata Gott om! .Inte de som bara sett din Yta.
Det som gör mig känslig är när jag visat hela mig själv, men blir jämförd med
någon som ännu inte hunnit visa sina dåliga sidor och ovanor.
.
Men idag känns det bättre inombords och jag smälter insikten här ovan.
Startade dagen med att läsa Michael Larsens senaste inlägg om. varför vi sårar varann.
Är det därför jag anpassar mig för att duga? Ett inre skrik om att bli älskad?
Jag behöver se över mina egna mönster. Men vad gäller jobbet så höjs jag till skyarna.
Jag besitter visst en kompetens som både uppskattas och utvecklas.
Allt det gratis arbete jag gjort genom åren har nu belönat mig med denna framgång!
När karma känns som bäst! Nu återstår karma inom privatlivet.
Målet är att bli uppskattad för den sanning och äkthet jag bevisar i handling.
Jag låter citatet ovan få påminna oss om vad vi sänder ut ♥

Inga kommentarer: