torsdag 21 september 2017

.
Jag behöver nog seriöst byta stad. Har nu fått listor på bostadsförmedlare.
Min handledare bad mig registrera mig i olika och förbereda mig.
Hon får ju saker att Hända och jag känner väl alltmer att det är just dit det lutar..
Hon har sagt att jag vet inte varför, men jag har känslan av att vi kramas hejdå till våren.
Älskar denna stad och lite skrämmande är det ju att börja om så där,
men samtidigt inte mer skrämmande än att stanna kvar och behöva titta på..
eller rent av att behöva undvika situationer man inte mäktar med.
.
Att flytta dit jobben är och där man kan börja om på ny grund på köpet.
Framtiden blir vad vi bygger den till och jag är en arbetsmyra där.
När jag vet vad jag vill och hur jag vill känna, kämpar jag hårt för att nå de målen.

Inga kommentarer: