onsdag 19 april 2017

Be Grateful ♥

Idag har jag promenerat en himla massa. Riktigt skönt väder.
Vid Krem var det mycket folk som alltid, så jag hängde där en stund också.
Vi blev uppåt 30 stycken som minglade runt där i solen.
Ja man småpratar, skrattar och har ett allmänt trevligt häng liksom.
När jag senare valde att gå vidare min färd så kunde jag inte låta bli att njuta.
Vilka fina områden och små detaljer det finns, bara man tittar.
Solen gick sakta ner och jag valde att röra mig hemåt innan det blir för kallt.
.
.
Jag hann hem lagom till premiären av. "Räddad av änglar" ♥
Det är ett nytt program med medium .Birkan Tore. som faktiskt berörde mig.
Jag bär nämligen på min egna historia och det började tidigt...
Jag var bara några veckor gammal när jag fick se döden i vitögat.
Mamma såg ljusskenet och det pockade intensivt på henne att titta till mig.
Jag försvann, men kom tillbaka. Tack vare att mamma lyssnade ♥
Jag borde inte överlevt. Änglavakt sa räddningstjänsten när de väl hittade fram.
Ända sedan dess har någonting räddat mig varje gång jag valt att ge upp.
Som att bli uppdragen ur ett stup man redan är på väg att falla utför.
.
Sägs att man kommer tillbaka i livet med djupare känslighet och öppnare sinne.
Intuitionen är jag kanske född med. Hur det än är har det alltid hjälp mig.
Medium säger alltid att jag bär på Mer än jag hittills upplevt.
Jag håller mig gärna till en gräns. Det krävs ju mycket energi för att känna in.
Känna andras känslor, tankar, smärtor... Nutid, dåtid, framtid.
Men jag är evigt tacksam. För utan änglavakt skulle jag inte sitta här idag och
utan intuitionen skulle jag inte få den vägledning jag behöver ♥

Inga kommentarer: