söndag 20 november 2016

Inre värld

Herregud vad jag ser ettor precis överallt på senare.
Alltså det har jag gjort i flera år, men menar att det visar sig extra.
Registreringsskyltar 111, kvittonummer 111, köplats 11..
Häromdan hade jag 111 antal i pokébollar hur många jag än slösade.
11st foton i en mapp.. ja det kan vara vad som helst, överallt.
För bara en stund sen skulle jag ta tiden och då är givetvis klockan 11.11.
Strax därefter gick jag in på facebook och ser att. coach Larsen
som jag följer har skrivit en ny status för 11 minuter sen.
Och varför drömmer jag om vilda Delfiner typ varenda natt på sistone..
Främst en, som jag under drömmarna blivit mer och mer vän med.
.
.
I övrigt sitter jag med en del djupare tankar. Behöver man ju ibland.
Skriver lite i tystnad för att sortera ut allt detta för mig själv.
Påbörjade blogginlägg som ibland publiceras och ibland stannar i utkast.
Tankar om livet, vardagen och utveckling kan man säga.
Stannar det i utkast så har jag ju på ett sätt få ventilera tankarna ändå.
Råkade även spana igenom sommarens alla blogginlägg..
Blev påmind om hur upp och ner det gått helt i onödan egentligen.
Men helt otroligt så många fina inlägg jag ändå gjort.
.
Påbörjade ju även ett inlägg om Kärlek i juli, som aldrig blev klart.
Kanske kan jag börja med att klargöra det istället..
Nåja, håll till godo så får vi se vart fokuset landar i slutändan.

Inga kommentarer: