onsdag 26 oktober 2016

Linkan ♥

Larmet ringde strax efter klockan 5 denna morgon.
Snart därpå så var jag iväg med pendeln till Linköping och såg dagen vakna.
Den tjocka höstdimman över landskapen var obeskrivligt vacker ♥
Jag låter nog bilderna få förmedla min känsla med denna dag.
Glad i en vacker stad på en vacker årstid, med mycket att se och göra ♥
.
.
.
. pokénaden .häromdan så samlade vi framförallt på Charmanders.
Fick tillräckligt att utveckla till Charizard, vilket var mitt mål.
Linkan har ju istället Bulbasaur nest, så jag passade givetvis på att fånga in några.
Tack vare de extra candy man får nu, kan jag utveckla även denna fullt ut.
Min Dragonair promenerade flitigt vid min sida och jag närmar mig en Dragonite.
Ska bli kul att envolva med Lucky Egg snart. Då levlar jag upp en del med.
Det är ju tack vare Halloween eventet som allting går snabbare.
Draken får stanna kvar i grannkommunen medan det var dags att bege sig.
Skönt att den fortfarande ligger i en så pass bra gymplacering.
Har jag tur så kan jag roffa åt mig extra coins imorn också. Klirr i kassan!
.
.
Ja det blev alltså en riktigt lång men bra dag. Dessutom lite Solsken ☀
Tänka sig att det gått någon månad sen man såg den sist.
Men när senkvällen varit ihärdigt kylig, så är det extra gott att komma hem.
Värma sig i lugnans ro med ostmackor och varm choklad.
Titta igenom foton ifrån dagen och lagra alla intryck. .Nöjd tjej ♥

Inga kommentarer: