torsdag 29 oktober 2015

Hemresan ★

.
Ja, igår reste jag ju hem till Norrköping som sagt..
Men först en trevlig stund med mamma på stan i Skövde innan tåget gick.
Samtidigt pågick rättegången på Lisa Holm intill. Avspärrat utanför..
En tjusning med hösten är att både inredning och kläder är snyggt.
Skulle behöva uppgradera både garderob, skor och hem.
Blev inte mycket till shopping nu, men något fynd var blev det iallafall.
Såsom handledsvärmare och plånbok där även mobilen får plats.
Om inte annat så finner jag mycket inspiration i butikerna ♥
.
Så blev det sen dags att tacka för allt och kramas hejdå.
På med lurarna, intag tåget och försöka stänga av hjärnan en stund.
Väl hemma packade jag upp allt och pysslade allmänt.
Såna där nödvändiga sysslor jag alltid gör då jag varit bortrest.
Kommer fortsätta min årliga bostadsrensning inom kort.
Har ju påbörjat i källaren, men även lägenheten kommer halveras.
Men först tar jag mig någon dag att bara andas och landa lite ♥

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

åh vilka foton vi ses till jul igen längtar redan :) :)
Kram