lördag 4 juli 2015

Fredagen

.
Ja, även helgen fortsatte enligt tidigare inlägg.
Denna eftermiddag slog jag mig ner vid en annan liten oas i city.
Åter igen för att sortera tankar och få balans i ett känslomässigt kaos.
Men givetvis också för att njuta av sommarvärmen ♥
.
.
.
Efter en mellanlandning hemma med mat och dusch,
tog jag med mig en kall öl och fann mig en egen plats på bryggan,
för att se solen sakta gå ner denna fredag kväll.
Doften av sjö, fågelkvitter och ljudet av vatten ♥
Även när solen gått ner så var himlen fortfarande ljus.
Ikväll ville jag inte gå hem, men kände inte heller för det sociala..
Skratt och livemusik kunde höras på avstånd...
"Hör du sången dom spelar på radion, varje ord verkar handla om dig"
.
.
.
Någon annan kväll kanske en ljuslykta får följa med till bryggan.
En mysig känsla vid vattnet, likt den i midsommras.
Denna senkväll fick dock ändå avslutas hemma.
Varma mackor och caramel macchiato på tassimo *mums mums* ♥
.
.
Lyssna på: Wonderwall

Inga kommentarer: