torsdag 2 juli 2015

Inner peace ♥

.
Dagen började med samtal..
Anser det viktigt att få sortera lite tankar och känslor.
En opartisk människa som lyssnar och förstår.
Att inte reda ut sitt inre, kan ju skapa kaos inför framtid.
.
Därefter gick jag framåt stans gator och bara vandrade..
Man liksom bara går och går, på något sätt..
Funderade på en glass eller kaffe i solen, men slutligen blev 
jag sittande i gräset nedanför Solsidan i några timmar.
Natur, vatten och ett möte med mitt inre, kan man säga.
.
.
Hade varit en passande dag för bad och grillning.
Mycket trevligare med matlagning ute, dagar som dessa,
men har iallafall mellanlandat hemma, för att få nått i magen.
Tänker dock ge mig ut och sitta en stund till nu.
Blir en mindre promenad denna gång, men ändå vid vatten.
Ta med mig nått glas rött och liksom se solen gå ner.
Tyr mig till naturen lite extra just nu ♥

Inga kommentarer: