lördag 1 mars 2014

C'mon & Däns


Carina Perenkranz och Pernilla Parszyk, 
mest kända som Judit & Judit i comhem reklamerna.
Carina var min chef och de båda var mina kollegor.

De gjorde ett andra försök att delta i Melodifestivalen,
som dessvärre blev en massa skriverier om.
Är man känd reklamfigur så får man inte göra Mello, förstår ni.



Här är iallafall låten och musikvideon.
Jag kunde fått vara med i videon, men kunde dessvärre inte just då.
För övrigt i videon så ser ni fler av mina gamla kollegor.
Artisten Erik Linder, samt Johan Klarbrant som dansar till höger.
Vi ser också Mikael Aringsjö i sin rosa kostym.
Ett känt ansikte i Stockholm, som syns i de flesta event sammanhang.


För övrigt så är det Andra chansen i Mello ikväll.
Det sänds ifrån min lilla hemstad i Skaraborg, Lidköping.
Ska bli riktigt kul att se programmet ikväll, just därför.
Många vet ju knappt ens att Lidköping existerar. C'mon & Däns!

Inga kommentarer: