fredag 8 november 2013

Kändisfest


I onsdags var jag på Knut Berggren's releaseparty
Debaser Medis / Engelen, Medborgarplatsen i Stockholm.

Knut är igenkänd som bl.a fotomodell och artist. 
Han har även varit med i idol och släppte nu en ny skiva.
Han är gift med Zinat Pirzadeh, som tidigare varit gift med Di Leva.
Hon är framförallt känd som skådespelare och komiker.
Zinat har även uppträtt på min arbetsplats, Skandiateatern.


Zinat var väldigt glad, varm och välkomnande.
Kramades och presenterade mig för hennes nära och kära.
Zinat tyckte att jag är otroligt vacker. "Men guuud så vacker"
Hon tyckte jag är alv lik. Så otroligt vacker. Tack tack!
Blev överöst med fina kommentarer.


Det var så klart fler kändisar på plats.
Roligast var nog ändå att träffa Edward Blom, haha
Honom har man ju följt mkt. Bl.a via Filip & Fredrik's program.
En cider, lite mingel och allmänt trevligt blev det.


När kvällen drog mot sitt slut, så tackade Knut och Zinat.
Kramades och Zinat nämnde igen hur otroligt vacker jag är.
Hon kallade mig för Ängel. Oj oj, Tack igen!


Svårt å få Bra iphone foton i dämpad belysning,
men bättre än inget är det ju. Fler foton här! ...och här!

1 kommentar:

Mamma sa...

Ser ut som du haft en trevlig kväll
Kram