torsdag 31 oktober 2013

Family ♥

I tisdags kom jag hem från Skaraborg.
Har nämligen varit iväg en vecka, hos mamma.
Skulle rest på måndagen egentligen. Stormen "Simone"
ställde in alla tåg, men de bokade om mig till Första klass.


Har varit mycket trevligt under mitt besök!
Blev bl.a en liten utflykt till Mariestad. Har träffat syrran.
Träffat pappa, som ju genomgått amputering av benet.
Besökt farmor och farfar på minneslunden.
Lekt med sötaste lilla fluffiga Alwin. Trevliga fika stunder!
Haft en trevlig heldag med mamma på stan.


När mamma fyllde år på lördagen, så kom trevliga grannen 
ner på kvällen med kex och ostbricka, samt rött vin.
Väldigt trevligt! På söndagen kom familj och firade, 
som har jag inte träffat på länge, så även det var trevligt.
Stek i ugn, potatisgratäng, hembakad rulltårta - Mums!


Pappa gav mig en HP laptop och en röd Tassimo maskin.
Han hade dubbelt, så jag fick ta över. Tack pappa!
Caramel Macchiato är Favorit smaken på kaffekapslar!
Jätte kul också med Windows 8.1 PRO. Trivs redan!


Har inte tagit så många foton under mitt besök dessvärre,
men det har varit Skönt att få komma hem till familjen lite.
Kände stort behov av distans till vanliga vardagen.
Distans till Norrköping och lite grann få ladda batterierna.
Några timmar efter jag kommit hem till Norrköping,
så kom en arbetare hit tidigt på morgon och bytte parkett. 
Lite bökigt att flytta alla möbler, men nu är det Klart!

1 kommentar:

Mamma sa...

Var riktigt kul att ha dig hemma , vi ses ju snart igen till jul ,ska bli kul :)
Kanonfoton på Alwin