måndag 2 september 2013

The Final

I fredags körde vi vår näst sista föreställning.
Det blev after work på Bishop Arms, för att sen bege oss
ett gäng till Arbisteatern där vi festade vidare.
Min gamla arbetsplats. Vi dansade, minglade och hade det trevligt.



Lördag
På fotot ovan: Carina Perenkranz (Judit & Judit), Louice Ottosson, 
Johan Klarbrant, Linda Olsson (Tommy Nilsson's tjej), 
Anders Håkansson, Pontus Helander och Lotta Källström


I lördags körde vi den sista föreställningen!
Det innebär att "Strömholmen" ska packas ihop. Scenen,
publiktältet, caféet och dyligt. Vi körde bartömning i lördags.
Vid 22 var vi klara och då blev det after work med hela gänget!
Pontus och Carina hade bokat in alla att äta och dricka på restaurang.
Det var bara för oss att äta av alla dess sorter på bordet.
Vi fick även drinkbiljetter, så det var bara hämta ut i baren.
Vi blev väl ett gäng på 30-40 pers. Sista natten med gänget?



Nästa sommar körs det föreställningar på "Strömsholmen" igen.
Men hurvida Jag kommer jobba där då, återstår att se. 
Skandiateatern stängde ju igen lokalen i februari men vi har ju fortsatt 
att jobba med föreställningar på annat vis. Bl.a på Strömsholmen.
Nu till höst däremot så avtar jobben. De ska ut på turné,
och jag står utan arbete tills vidare. Får se vart framtiden för mig.
Jag kommer iallafall bli inringd vid behov, vid föreställningar tex.
Men ska gå på möten för att hitta en mer permanent lösning.

Inga kommentarer: