onsdag 4 september 2013

Inspirerad


I början av Augustifesten, så hade jag frisör tid. Behövdes!
Jag tog bort nån decimeter av längden, klippte upp håret...
Ja, som vanligt alltså. När håret växt en del, så tynger det ju ner.
När jag klipper upp det igen, så kommer dessutom mitt självfall fram.
Frisören avslutade med att ta fram lite lockar, med plattång.
Jag har även provat lite hemma och ni ser nedan hur det blev:


Bortsett från Augustifesten, så har grannstaden veckan efter haft 
Linköping Stadsfest och även nu i helgen, hade Söderköping: Gästabud.
Dessa tre är årliga fester! Kungen och drottningen var här igår.
I slutet av September är det dags för Kulturnatten igen.
Ja, det händer alltid nått i Norrköping och runt omkring. Det gillas!

Har för övrigt blivit några dagsturer till Linköping, ikea och klädaffärer.
Har sett ett enormt lockande utbud i kläd- och skobutiker.
Skulle Lätt kunna komma hem med enorma shoppingkassar!
Hösten rullar sakta in, trots att vi har sen-sommar värme.
Inspiration i hälsa, mode, skönhet och hemmet har vaknat till.
Börjar även bli dags för lite photoshoots igen. Idéer bollas..

Inga kommentarer: