måndag 8 oktober 2012

Tonight Musicals


Mina älskade läsare, hoppas ni mår bra!
Jag mår iallafall toppen och har ett helt underbart 2012.


Ni som läst förra inlägget, vet om lördagens nypremiär, Tonight Musicals.
Jag hade fullt ansvar för garderob, gåvor och loppis igen.
Vi säljer ju av en massa rekvisita, som jag nämnde i förra inlägget.
Under tiden showen var igång så fixade jag lite i kulisserna lixom, 
men såg givetvis showen också. De var fantastiska på scenen! 

Koreografi och regi, står Mattias Carlsson för.
Han är även med på scenen som skådespelare/artist.
Han gör ju många stora saker och det märks. Proffsig show, tycker jag.

Även denna premiär så var jag med på slutet av föreställningen.
På sista låten går vi fram lite snyggt till scenen och ställer gåvorna framöver 
den skådespelare/artist vars namn tillhör de gåvor jag bär på.
Så publik gästerna ser att de verkligen Får sina blommor och gåvor.
Det blev stående ovationer! Väldigt lyckad kväll!
Jag gjorde dessutom ett bra jobb på loppisen. Alla tappade hakan,
och Carina var åter igen mkt nöjd med mig.



Efter publiken gått hem, så blev det efter-mingel i salongen som vanligt.
Vin, öl, prat och allmänt trevligt, helt enkelt.
Vi drog vidare till The Lamp Hotel för att fortsätta. Vi blev ett gäng på 11 st.
Ensemblen med flera. Sen kom det ytterligare några fler.
Det är som sagt trevligt att vi samlar ihop oss efter föreställning,
för att prata, skratta och efterfesta lite tillsammans.
Tog inte så mkt foton, men det var en himla Trevlig kväll i gott sällskap!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Ni ser ut att ha det trevligt
Kram