lördag 6 oktober 2012

Life is Awesome ♥


Vilken fantastisk höst dag det är idag! 
Solen ser ut att värma och löven får en härlig färg i solskenet.
Det lockar att ta med systemkameran ut, men får bli en annan dag.
Det händer en del hela tiden, men en kort sammanfattning kan jag ju bjuda på.
En tidning har gjort en intervju med mig igen och nu inväntar jag artikeln.


...På Skandiateatern händer det kul saker varje vecka och jag Trivs.
I veckan hade Carina Perenkranz föreställning med "Shirley Valentine".
Regi står vår kända skådespelare, Börje Ahlstedt för.
Jag stod själv i garderoben igen. Jag tittade på showen, och i pausen 
hade jag ensamt ansvar för loppis av rekvisita, uppe i foajén.
En salig blandning.. Går inte få med allt på foto.
Några lite äldre kvinnor hade roligt med maskerad/utklädnads maskar, hehe.
Kvällen gick jättebra och det är ett härligt gäng att jobba med.


Igår var det genrep på Tonight Musical.
Carina skadade sig på repetition under förmiddagen. Krossad hand.
Inte första gången folk skadar sig mystiskt på Just Den sidan av backstage.
Men detta hindrar henne inte från att stå på scen!
Det enda som kan bli lurigt är ju klädombyten, men då hjälps vi alla åt.


De repade hela dagen igår och jag tycker det lät bra. Känns proffsigt!
 Jag går och nynnar på låten Phantom of the Opera. 
Mäktig låt! När man hör folk repa på teatern, så sätter sig ju låtarna.
Idag är det lördag och ikväll innebär det nypremiär! Wohoo!
Jag jobbar givetvis och det kommer bli en fantastisk premiär kväll!
Premiärer är ju nått Extra och denna föreställning lär bli mäktig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket mäktig låt indeed :)

Hemmet Är Min Borg sa...

härliga bilder och stackars Carina som skadade sig
Kram