torsdag 11 oktober 2012

Innehållsrikt ♥

Tisdagen var en lång dag..
Jag älskar när livet är varierat och innehållsrikt!
Gick upp tidigt i tisdags och körde eftermiddag och kväll på teatern.
Först var det repetition på scenen, med komedin "Grymt Galet".
Carina, Pernilla, Anders och Pontus är skådespelarna.



Jag var även iväg på stan för att ordna med rekvisita till föreställningen.
Senare gjorde jag ett annat ärende, där jag inhandlade godis.

Jag och Kenny hade lite kul med maskerad kläderna.
Det måste man ha ibland, när man jobbar på en teater, eller hur?
De andra som såg oss, kunde inte låta bli att roas de också.

Närmare kvällen så fick jag ett manus i handen av Carina.
Vi skulle ha kollationering av en Valdemarsvik revy.
Vi var 9 st med mig, samt en lite bäbis som var med sin mamma.
Det diskuterades rep schema, manus och titel på revyn.
Föreställningen ska heta "Slarv & Garv - K(r)om & Titta".
Vi satt några timmar och det blev även fika tillsammans.
Riktigt kul att lära känna alla dessa likasinnade människor.

En lång dag blev det och med väldigt Varierande innehåll. Sånt är kul!
Jag var hemma strax efter 21, men jag har det så trevligt på teatern 
och med dessa människor, att det inte gör mig så mkt att vara där extra.
Jaha ni, detta var iallafall en sammanfattning av tisdagen.


Var ledig på onsdagen och då passade jag på att städa hemma.
Det behövdes! På kvällen gick jag iväg till Highlander Inn.
En killkompis höll i musikquiz, samt trubadurade.
Han har ett eget företag där man kan boka honom som underhållare,
skådespelare, artist och massa annat. Han är väldigt duktig!

Det händer mkt om veckorna, så håll utkik här i bloggen.
Nu ska jag göra mig klar här, inför kvällens skojserier! Wohoo!
Föreställning ikväll och en annan imorn kväll. I love showbiz ♥

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH