fredag 12 oktober 2012

Håll igång!


Det har hänt massor denna veckan, men jag klagar inte!
I både torsdags och fredags hade vi föreställningar.
Jag kan ju börja med torsdagen. Då var det 100% Dragshow igen.
Ni som inte sett den showen, gör det! Massa skoj!

Kort och gott så kom det en hel del folk.
I baren i bak i salongen var kandilabrarna tända. Riktigt mysigt!
Vi var mkt personal. Jag hade garderob och loppis igen.
Hjälpte även till med perukerna backstage, innan föreställning.
Publiken var taggade och det blev stående ovationer!
Det blev sedan en höstlig, skön promenad hemåt, närmare midnatt.



Fredagens föreställning var en standup komiker.
En känd sådan vid namn Al Pitcher. Han blev årets manliga ståuppare 2011.
Han var redan på plats när jag kom till teatern. Förberedde sig,
samt kom med frågor till oss, då det var något han undrade eller så.



Jag kan ju säga att denna kvällen verkligen var lyckad!
Både hela salongen och läktaren, var Fullsatt med glada människor.
Underbart att se så mkt människor fylla teatern!
Han var fantastisk på scen. Man skrattade Hela föreställningen!
Han tog upp svenskars mentalitet, vardagliga beteenden, samt hade bildspel 
att visa oss, där han lagt märke till massa kul ute på gatan å så.
Ni som inte var där, missade verkligen många sköna skratt från hjärtat.
Fantastiskt kul att jobba med såna här människor!
Kul också att de flesta håller kontakten även Efter man jobbat ihop!
Well.. Kom hem sent även denna kväll och väl hemma så unnade jag mig 
en påse ostbögar och nått glas vin. Gött och Välförtjänt!

Det har varit mkt denna veckan. Fullt håll igång!
Helgen ska spenderas med en vän som jag inte ser så ofta.
Lördag till söndag. Det ska bli himla trevligt det också! 
Sen ska jag se till att sova ut någon natt. Ladda inför nästa vecka.

Inga kommentarer: