söndag 14 oktober 2012

The Weekend


Helgen spenderades med en vän jag inte ser så ofta längre.
Vi började lördags eftermiddagen med en skön höstpromenad.
På kvällen spelade vi spel (maxi yatzy & Sequence), till en stor skål med 
lösvikt godis, passionssoda och tända ljus. Riktigt trevligt faktiskt!




söndags eftermiddagen begav vi oss ut med kamerorna igen.
Det blev photoshoot i snygga övergivna miljöer som jag sett ut.
Denna gång var jag inte fotograf, utan endast modell.
Jag talar om min vision och regisserar lite själv. Redigering sköter jag helt själv.
Klicka på fotona, för att förstora..
Här ovan ser ni några foton som jag redigerat av de alla vi tog.
Det började bli mörkt ute och vi kände oss klara med plåtningen.
Började även regna på hemvägen. 
Väl inne så åt vi och sen spelade lite spel igen, till en Heineken.


Det har varit två trevliga dagar med vännen!
Just nu sitter jag i innetofflor och stickad tröja i soffan och hör hur regnet 
smattrar i den mörka sen-kvällen, medan jag myser med tända ljus ♥

Inga kommentarer: