onsdag 17 oktober 2012

Life is Awesome ♥


Har varit väldigt trött idag, men är himla nöjd med dagen.
Går med ett Leende på läpparna som vanligt.
Ja jag har ju gjort det hela året egentligen. Mår så himlans bra!

Idag har jag ordnat upp med rekvisitan i loppisen.
Organiserade om det hela lite, så det ser bra ut. Sånt kan jag.
Man hittar ju ibland lite kul peruker och sånt på en teater också.
Sen var jag med på repetitionen av "Grymt Galet" igen.
Premiär om 9 dagar. Jag tog lite foton, samt filmade åt Carina.



Jag sufflerade även idag. Det innebär att jag sitter uppe på 
scenen med ett manus, och när skådespelarna tappar bort sig, 
eller glömmer repliker, så talar jag om vad de ska säga.



Har även fixat med personliga inbjudningar inför premiären,
där en del stora kända namn kommer få inbjudan om att komma.
Har fått dukar på plats i salongen, samt roddat upp garderoben inför 
kvällens föreställning. De började repa så snart vi var klara med vårt rep.
När jag och Carina fick i oss nått i magen på McDonalds,
så berättade jag om mina teater erfarenheter och hur det började osv.
Jag berättade att vi jagade publik bland främlingar på gatan...
"Det krävs ett visst Mod att gör en sån sak", sa hon.

Carina blev även glad när jag sa att jag vill Förlänga
min tid hos dom på Skandiateatern och så Blir det också, Gött!
När ens Hobbies blir ens arbetsplats, så älskar man att jobba!
Sen innan jag skulle gå hem, så fick jag positiv feedback!
Carina sa till mig att det märks att jag har ett genuint intresse för teater,
att dom är väldigt nöjda med mig, samt trivs Bra att jobba med mig.
Både hon och Pontus är glada att jag vill stanna längre hos dom.
Jag har haft ett himla flyt detta året! Life is Awesome ♥

Inga kommentarer: