måndag 22 oktober 2012

"Grymt Galet"


Idag har vi repat precis Hela dagen på "Grymt Galet".
De fyra skådespelarna har fått kläder och peruker till sina karaktärer.
Scenografin står på plats och är nästan helt klar.
Vår regikonsult Inger Nilsson (Pippi Långstrump), har åter igen varit 
med oss Hela dagen. Hon är inte van att ge regi, men är mkt duktig.
Även Jag har fått uppgifter och kommer att vara en del av föreställningen.
Kan säga att det blev perfekt redan på första försöket av mitt rep.

Premiären av "Grymt Galet" närmar sig. Den är nu på fredag.
Idag var pressen hos oss. Journalister intervjuade, TV filmade och 
fotografer plåtade för fullt. Detta kommer ut i media Imorn.
Även Jag har som alltid, fotat och filmat under dagens gång.

Prövade Carina's peruk. Den känns lite Loreen, eller hur?


Idag stannade jag kvar två timmar extra, efter att jag slutat.
Inget ovanligt att jag jobbar övertid i och för sig.
När ens fritidsintressen blir ens arbetsplats, så är det Kul att jobba över.
När man dessutom jobbar med fantastiska människor som dessa,
så är man i gott sällskap nog, att det är Roligare än att gå hem.
Att det är en komedi, bringar givetvis extra skratt!
Kul också att jag får mer och mer ansvar och roller i det hela.
Jag vill ju utvecklas så mkt jag kan inom denna bransch.

Efter 7 timmars långt repande med dessa fantastiska kollegor,
så tog jag och Inger följe halvvägs mot resecentrum nu på kvällen.
Hon berömde att jag skött mina uppgifter bra och vi gick igenom
lite om vad som gäller för Min del i "Grymt Galet".

Inga kommentarer: