tisdag 23 oktober 2012

L Y C K A ♥



Ett sånt himla Fantastiskt år jag har ♥ 
Vilka Människor jag lär känna och vilka Möjligheter jag får! 
Mår helt fantastiskt Bra! Jag Ler t.o.m när jag går i Spöregn!
Sant! Jag känner mig så sprudlande Glad varje månad.
När jag ser att folk stör sig och klagar över små saker, så märker 
jag hur pass mkt Jag hunnit Ikapp alla i personlig utveckling.


Känner mig även julmysig på sistone. Huslig och pysslig.
Pyssla det fint i hemmet och spela sällskapsspel på regniga dagar.
Värmeljus som varje kväll skapar Mysfaktor i mitt vackra hem.
Tänk er också att julshoppa på stan när det är mörkt ute....
Medan snön faller mellan köpcenterna och det knastrar under fötterna.
Sätta sig på ett kvällsöppet fik med varm choklad och tittar ut på
den fallande snön, där varje flinga reflekteras i gatubelysningen.
Man går upp tidigt i julottan för att baka till julmusik, tända ljus
och låta solen riktigt Sakta vakna till liv utanför fönstret.....


Lycka är när man Kan göra nått stort av det där Lilla ♥ 

Inga kommentarer: