torsdag 5 juli 2012

Grab it!



Det krävs endast Ett steg, för att gå framåt....
Jag har detta året upplevt massor redan och jag tackar snabbt Ja 
till det mesta vad gäller karriär och drömmar, utan att knappt tänka.
Nervös kan jag bli Sen!... Jag är inne på ett år av möjligheter 
och då måste man ju Våga! Man måste trotsa rädslor och tankar.
Samt börja på botten och klättrar sig uppåt. Vad kan man då förlora lixom?
Jag samlar nu på mig så mkt erfarenhet jag kan, inför framtida mål.
Känns dessutom som jag träffar rätt personer i rätt tillfällen, hela tiden.
Samt att jag faktiskt greppar chanserna, utan att tveka. 


Vissa dagar har jag jobbat övertid på Arbisteatern. Ibland två timmar.
Jag tänker att det visar mitt intresse. Blir ett bra intyg när jag slutar sen.
Jag är driven och ambitiös, och detta har uppmärksammats!
Idag fick jag en massa Beröm på teatern! Sånt är alltid himla kul ♥
Dom har sett mig jobba, organisera och ta initiativ.
Dom sa bl.a att jag jobbar bra och dom är väldigt nöjda med mig!
Jag har hjälpt dom och nu vill dom hjälpa mig. De försöker komma på 
lite olika vägar, som kan få mig att växa ytterligare.
Inom vilka områden som får mig att blomma. Det är viktigt för dom att 
man Själv får tänka och skapa. Kreativitet är ju vad som får oss att Växa.
Jag är duktig inom mkt och dom vill guida mig rätt inom branschen.
På lördag ska jag till teatern igen. Det är föreställning på gång 
och jag ska vara där innan, så jag kommer backstage.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

All lycka till allt önskar jag dig nu
Kram <3