torsdag 12 juli 2012

Saturday


Jösses, det är redan fredag imorn. Veckan har gått fort!
I helgen var det föreställning på teatern, som sagt. Jag var med i lördags.
De körde Strindbergs pjäsen 'Moderskärlek'.
Skådespelarna förberedde sig, personalen likaså. Publik entrén öppnades..
Jag pratade även med regissören en hel del. Trevlig kille!
Ja, det var kul att få vara med i lördags och när jag slutade så var det kväll.


....Tanken då var att gå till 'Munken in the park'men väl hemma så kom ett
spontant erbjudande från Erica och Niclas, om att förfesta hos dom ute i Kimstad
och sen dra in med pendeln till stan för att festa vidare. Så blev det!


Vi blev några stycken och även en kille från Stockholm reste hit.
Vi göttade oss i soffgruppen på verandan. Musiken var på och det var varmt!
När vi förfestat några timmar, så begav vi oss mot tåget. 

Mingel mellan Pub Wasa och Trädgårn blev det bl.a. 
Sjukt mkt folk ute! Typ Alla var ute! Riktigt trevligt med såna kvällar!
Trädgårn hade dom live scen, samt ställt fram extra bänkar under bar himmel.
Teatern på eftermiddagen och trevlig fest umgänge på kvällen och natten..
Riktigt skönt väder med! Ja, jag känner mig allt nöjd med lördagen! 

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Vad kul ni ser ut att ha <3
Kram