fredag 1 juni 2012

Jubileum


Idag är det 5 års jubileum på bloggen ♥
Jag har utvecklats enormt som bloggare genom åren. Bl.a lärt mig att less is more.
Inläggen var nämligen röriga och trista i början, nybörjare som jag ju var.
Jag skapade bloggen när jag bodde i hemstaden. Innan min flytt till Norrköping.
Innan blogg, så byggde jag egen hemsida. Bloggen är dock roligare.



Bloggen är för mig ett utmärkt sätt att få utvecklas på.
Det handlar inte bara om att snabbt skriva ner några rader och publicera.
För mig handlar det om att skapa inlägg som ser trevliga och proffsiga ut.
Snygga foton som ligger snyggt placerade tex.
Jag kan skriva av mig, men också bygga mig fram på bloggens utseende (layout).
När jag får vara kreativ och utveckla mitt skapande, då mår jag bra.
Grattis bloggen på 5 års dagen! Må det bli Fler år! Tack också till alla läsare, 
speciellt till er som är trogna läsare! The more the merrier ♥

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

Stort lycka till med ditt nya liv det är du värd tjejen, det gläder mig enormt ska du veta,och Grattis till dina 5 år med bloggen <3
Kram

Tiggir sa...

Grattis till 5års dagen med bloggen din!

Kram kalass