måndag 28 maj 2012

Euforiskt ♥

Har haft en riktigt Bra helg!
Fredagen vet ni ju redan, det skrev jag i förra inlägget.
Har generellt blivit en del att gå på stan på senare tid. Provat kläder, skor osv.

Lördagen började tidigt. Gjorde mig i ordning för att träffa några
stycken på stan och det blev fika och lite så. Efter några timmar,
så mötte jag upp en annan, för att bygga upp stämningen inför kvällens Eurovision.
Vi köpte engångs grill, korv med bröd och tog med oss vårt bubbel.
Vi gick upp till berget och slog oss ner i sen-eftermiddags solen. Skönt!
När klockan sen närmade sig så drog vi oss hemåt för att se finalen.
Vi hade så klart laddat med lite gott gott och vi fortsatte njuta av bubbel.
Som jag ju haft på känn länge, så vann Sverige!
Efter Eurovision så sjöng, dansade och skrek folk ut sin glädje på gatorna i stan.
I trappuppgång, i lägenheter och överallt kunde man höra att folk firade!
Detta är dessutom första gången på riktigt länge, eller säkert Nånsin egentligen..
som Jag känt mig så Stolt över Sveriges bidrag. Euphoriaaaaa ♥


Alarmet ställdes även på söndagen, för att komma upp i tid.
Ihop med sällskap så blev det en tur på stan. Underbart väder som alltid!
Provade skor och kläder. Har dock inte foto på allt jag provade.
Riktigt skönt att gå på stan var det!
Kul att prova lite ibland. Lite grann shoppades också, men inte mkt.
Svart långt linne med bred spetskant bl.a. Bra att ha som bas plagg.
De linnen jag har hemma är så pass väl använda så..
Väl hemma så provade jag linnet ihop med några toppar jag har hemma.


Det var dags att ge sig ut igen. Man vill ju njuta av solen.
Så vi tog med oss Wilmer och satte oss i ett mer naturnära ställe i solen.
Vi hade med oss några få kalla öl och det var faktiskt riktigt trevligt!
Vi satte på lite spotify, sjöng med och ja, det var riktigt Skönt att sitta där!
Riktigt skön söndag generellt!
Kvällen avslutades med lite handling på ICA Maxi.
Jag fick med mig vännen som sällskap. Skönt att ha nån att prata med.
Har varit mkt att fylla helgens dagar med och jag känner mig mkt Nöjd!

Inga kommentarer: