onsdag 9 maj 2012

Vlogging


Jag saknar lite det här med att jobba på scen, bakom scen,
framför kamera och bakom kamera...
Funderar på att ta upp vloggandet på fritiden. Fast på Svenska denna gång.
Började våren förra året, men nu har det stått still på den fronten.



Klippet ovan var min allra Första vlog.
Sen blir man ju Bättre ju Mer man håller på. Bra sätt att få ut sitt skapande.
 Jag mår ju bäst om jag får utlopp för min kreativitet.
Men som sagt, tar jag upp vlogging igen, så blir det på svenska denna gång.

3 kommentarer:

Tiggir sa...

Hahaha! Hum märkte något som jag tror nog som du missade..Osten stor redan framme vid 1:23 tillsammans med brödet, dressingen, senapen och felixen! Och sen tar du ut osten 2:38..

Nåja det var något som jag la märke till under film klippet!

Kram

Josefina sa...

Har sett det med, men orkade inte ändra rätt det efter att jag publicerade det på youtube =D

kram

Hemmet Är Min Borg sa...

Klart du ska stå på scen ,det kommer snart ska du se ;)
så fin bloggen har blivit ,
Kram