fredag 13 januari 2012

Trevlig Helg


Hej kära läsare! Hoppas ni alla mår bra ♥
Jag har inte vart hemma i en vecka ens, men haft en extremt omtumlande vecka.
Känns dock mkt bättre nu, Trots att det är fredagen den 13e idag.
Fick en stor flaska bubbel av en vän igår förresten. 
Som en lite försenad födelsedagspresent. En väldigt Glad överraskning! 
Speciellt upplyftande nu när jag ju haft en riktigt jobbig vecka.
Ska bli spännande att avsmaka den vid nått tillfälle. 

Känns som sagt mkt bättre nu och denna fredag har jag ägnat mig åt Lugn!
Hållt mig hemma, sjungit lite, tvättat och sett på trevliga tv-program.
Har även tagit tag i vissa saker, som känns skönt att komma igång med.
Känns som jag behöver göra vissa ändringar, innan jag kan leva fullt ut.


Jag bjuder här på lite fler foton som jag tog hos mamma.
Bara några foton jag tog på Wilmer och Alwin med min digitalkamera.
Är det inte lite sött när man tar fotot lite underifrån? *hihi*

Trevlig helg folks!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

ljuvliga foton som vanligt, och vad trevligt med lite bubbel;)
Kraam