onsdag 11 januari 2012

Back on track!


Kom hem i söndags.. Nu är det Slut på jul och nyårsfusket!
Bort med socker, kolhydrater, mjöl, bröd och annat skit
som magen Inte mår bra av och tillbaka till att Sköta sig igen!


Jag får skylla mig själv som valt att äta lite bröd, potatis, ris å sånt..
Sånt där som magen ju inte mår bra av. 
Inte bra alls, speciellt inte då man ju har Redan en känslig mage, tex IBS.
Men jag valde ju ändå att jag ville fuska lite över 'helgerna', 
och ja, då ska jag ju inte gnälla. Har jag ätit fel, då får jag ju ta smällen också! 
Men nu är det Över, nu ska jag äta Bra igen! 
Nu blir det tillbaka till LCHF, så ska jag snart ha stabilare hälsa igen!

 
Har ju lite hemma redan, bacon och sånt..
Men var iväg förut och handlade. Bl.a då lite färskvaror!
Smör är enda godkända och på grädden ska det endast vara 40%.
Torskfilé är alltid bra att ha hemma, Kokt torsk är ju bra för mage.


Behöver Även se till att dra ner tydligt på alla jäkla Måsten i min vardag!
Bortsett från att kropp och mage inte mår bra Utan LCHF,
så har jag även fått tydliga tecken på stress!
Allt började för över en vecka sen, 
då jag började tänka på att hemresan till Norrköping närmar sig.
Har då haft kraftiga tryck över bröstkorgen titt som tätt....
Det tyder på ångest och leder i sin tur till Nerbrytning om man Inte hindrar i tid.
Har haft starka huvudvärkar titt som tätt, samt halsbrännor varje dag.
Förut idag så började jag att blöda en massa näsblod dessutom....
Det tyder också på att man har alldeles för mkt omkring sig, och framför sig.
Ska jobba hårt på även detta, så försvinner även Dessa problem!
Måste ju hålla mitt nyårslöfte! Det är ju Min tur att må bra ♥

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Ja nu är det slut på allt fusk här , tycker mitt år har börjat bra , äntligen tagit tag i saker som har vart segt att börja med
Kram