tisdag 10 januari 2012

Ms Feel Good


Jag har en förmåga att sätta mig själv Sist alltför Ofta...
Det känns som att jag lever för att behaga Andra.
Men den enda som Märker att jag ju hamnar sist jämt, 
och den enda som mår Dåligt av det, är ju Jag! Nu får det vara Min tur!
Därför gjorde jag 2011 till MITT år!
Har inte mått så här Bra på Länge, så ja tänker fortsätta i detta spåret!
Därför som ja har det som nyårslöfte Igen och det känns redan
som att 2012 kommer att bli ett Ännu Bättre år!
Känner mig sprudlande och förväntansfull inför Min framtid ♥ ♥

Försöker även rensa på folk emellanåt. Man mår Bra av att det!
Behålla de som Vill ha mig som vän och Är intresserade av mig,
precis som Jag är intresserade av dom!
Om jag inte träffat någon på länge tex, så visar jag iallafall att jag finns här,
genom att tex gilla och kommentera i deras blogg och på deras facebook,
så dom ska förstå att intresset av vänskap Fortfarande Finns.

Men jag har också såna som endast svarar då jag skriver på Deras sida,
men aldrig kommer till Min sida på besök.. Man ska ju ge och ta!
Eller såna som Knappt ger respons Alls, då man försöker visa intresse!
Det blir att jag försöker lite Till, men att jag sen Ledsnar på att försöka.
Sen går tiden och ingen Alls av oss hör av sig, bara för man själv Också slutat.
Då är man fortsatt vänner, men utan kontakt alls.
Skulle nog behöva rensa bort nått 50tal facebook-vänner egentligen.
Man mår bra av att rensa Bort folk ibland och behålla bara de som Vill finnas.

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

Ja man behöver en rensning i mellan åt, kan man inte ge och ta så är det inga riktiga vänner
det har även jag märkt det du skriver här
Kram

Tiggir sa...

Jag har fått rensa bort lite vänner eller såna som jag har trot har varit mina vänner och som sen har visat sig att inte varit några bar vänner eller inga vänner alls!

Man ska ge och ta i vänskap och även i förhållanden! Kan man inte ge och ta ja då är det inget att satsa på!

Kram kram =)