fredag 9 december 2011

This Week


Denna veckan har varit lite varierad.
Har fått vara stöd för vänner som gått igenom jobbiga saker.
I tisdags tex, så fick jag ett samtal från en vän som var väldigt ledsen.
Hon behövde verkligen stöd, så jag bad henne att komma över 
så fort hon fick tid och det gjorde hon.
Det blev att jag tröstade henne, hon fick prata av sig och sen fick jag henne 
nog lite på andra tankar också, vilket nog kan vara skönt det med.
Hon fick även smaka på en lussekatt som jag bakade på 1 advent 
och den var visst väldigt god! Jag själv är himla nöjd med dom faktiskt!

En annan vän har också behövt stöd i veckan. 
Hon fick ligga över på sjukhus för att dom ville ta mer prover.
Jag vet hur Liten man känner sig i såna lägen. 
Har ju oftast fått ta mig igenom sånt själv, och även vart på besöken ensam, 
så därför har jag nu försökt att finnas så mkt jag kunnat.


Natten till torsdag var hemsk! Kunde fasen inte somna!
Jag får ibland insomnia då jag har en tid att passa,
och denna torsdag så var hela dagen planerad, från tidig morgon, till kväll.
Tog mig igenom dagen med Svidande ögon och helt utmattad kropp!...
Men ville ändå göra mig i ordning lite grann för att gå till stan på kvällen.
Tog mig ett varmt bad faktiskt, för att försöka bli lite människa igen.
För som jag skrev i förra inlägget, så var Norrköping City öppet till kl 21. 
Chris Medina var där och här är några av fotona jag tog:


Hade inget val, än att sova ut i morse, vilket jag fick göra också.
Idag är det fredag, så jag önskar er alla en underbar helg 

1 kommentar:

Purple Kitten sa...

Tack gumman för allt stöd <3