torsdag 8 december 2011

Kvällsöppet ★


Jag kom hem för en stund sen... Kallare ute idag förresten.
Köpcentrumen i city brukar stänga kl 19 på vardagar, men hade kvällsöppet.
Idag stängde dom kl 21 istället och jag var framme nu på kvällen.
Dom borde ha öppet till så här sent Jämt, för det är mysigare tycker jag 

I nått köpcenter spelade tomtar julmusik med dragspel och sånt...
God stämning och mkt folk! Framför allt MKT folk då Chris Medina kom!
Han skulle nämligen uppträda med några låtar, signera skivor och låta sig fotograferas.
Man märker att fansen har större kärlek till de amerikanska kändisarna.
Det var enormt mkt folk och SHIT va dom skrek och även sjöng med!
Det blev en Ordentlig allsång i köpcentret! Mer än vanligt!
Fick inte med det extremaste skriken och allsången på film dock.
Jag klippte iallafall samman lite av det jag filmade:



Jag är inget fan, men han har ju iallafall 2 bra låtar, tycker jag.
Han är rätt kort. Han var himla vänlig och trevlig, en annan mentalitet lixom.
Det är ju generellt så med amerikanarna. Lättsammare och mer avslappnade osv.
Enorm utstrålning. Han Såg Varje individ också. En rätt härlig kille! 
Lite skojfrisk också..  Någon skrek: "We love you!!" 
och han svarade på ett skämtsamt sätt, "You're just saying that".
Han frågade också fansen om hur hans svenska är. Är den bra, undrade han.
Fansen skrek, "YEAAAH!!". Chris svarade skämtsamt: "Eh you lie, you lie".

Jag gjorde några små shopping ärenden också.
Fick hem prover av 2 Clinique concealers bl.a. Ska bli spännande att prova dom.
Vad mkt Trevligare det är att shoppa på senare kväll alltså 
Har kvällspasset i tvättstugan, men jag har sovit i knappt 2 timmar i natt..
 Är helt död idag och väljer att boka om tiden. Ska försöka få sova ut sen. 
Så jag rundar av detta inlägg för denna gång.


Tillägg i efterhand:
Foton jag tog på Chris Medina, ses i Detta inlägg.

2 kommentarer:

Tiggir sa...

Det är rätt skönt att stan/city har öppet lite längre så här in för jul..För då kan en annan som slutar 19 hinna och göra något ärende om man inte har hunnet med under dagen!

Han har gjort 2 bra låter som jag tycker om..Han värkar vara en sån härlig kille när man ser honom!

Pöss pöss

Josefina sa...

Jag har också bara 2 låtar med han som jag tycker är bra :) Men trevlig å rolig med

Jag tror dessvärre det bara var den kvällen som det var öppet till 21. Annars är köpcentrerna i city öppet till 19 som vanligt. Så detta verkade bara vara en kvälls undantag :-(
Tycker det borde vara så varje kväll för det är så Himla Mysigt :) ♥

Pözz Pözz