måndag 19 december 2011

Trevlig Advent ★


Sista
advent idag! Ska inte göra ett långt inlägg denna gång. 
Igår var det lördag och Idol var här i stan. De skulle till ett köpcenter. 
Tänkte gå på det, men valde sen att strunta i det. Blev pizza med en vän istället.
Blev även en långpromenad och senare satt man och fixade med en kompis iphone.
Tar ju hur Många timmar som helst då man pillar med teknik...

Idag skulle Eric Saade komma. Tills samma köpcenter som Idol...
Tänkte ju gå på det med, men valde sen i det sista att strunta i det också.
Jag tänkte att det blir väl Fler tillfällen. Artister kommer ju ofta tillbaka hit.
På tisdag btw, kommer Idol vinnaren Amanda hit med. Mkt som händer..


Idag har det varit en ganska lugn advent.
Har sett på julfilmer med en vän. Jag Älskar amerikanska julfilmer!
Risgrynsgröt med kanel, äta lussekatter och lite sånt juligt har det blivit också,
med julmusik som strömmar ut i lägenheten samtidigt, så klart.
Imorn reser jag till väster för att spendera födelsedag, jul och nyår hos familj.
Så jag har också blitt tvungen att packa och förbereda idag också.

Btw... Det har snöat hela dagen, började igår redan.
Men trots alla timmars snöande, så har det ändå inte lagt sig 
på den blöta och milda marken, förrän Nu på kväll!
Ligger inte mkt än så länge men ska snöa mer imorn också, så...
Verkar dessvärre bli en Grön jul, Trots att det även snöar lite under veckan.
För det ska visst övergå till regn lagom innan julafton. Attans!
Hoppas på Vit kan man ju! Nåja, klockan är över tolv, 
jag ska upp tidigt och sen är det full fart.. Så snart läggdags.

Inga kommentarer: