måndag 14 november 2011

Satisfied


I lördags så gick jag hem till Nettan och Mattias. 
Dom har bytt lägenhet och nu ville man se hur dom fått det.
Även Johan och Linda kom dit vid 17 och vi såg oss runt, 
pratade, fick ett glas vin och sen blev det kaffe.
Helt klart en mkt bättre lägenhet som dom har Nu!

Linda och Johan åkte hemåt vid typ 19 tiden, men jag stannade kvar.
Vi åt lite tacos, det blev mer vin och mer prat.
Det var väldigt trevligt faktiskt och vi blev sittande där till inpå natten.
Blir ju lite svårt att slita sig när man har så trevligt!
Men vid 1, så fick jag ändå slita mig och ta mig hemåt.
Jag får allt tacka för en trevligt lördag! 

Idag är det måndag och jag måste se till att göra min teater läxa.
Jag har ett manus att läsa och förstå, inför teatern imorn.
Vi har en pjäs som vi ska göra, som jag tidigare nämnt.
Måste även handla hem mat på Maxi idag. Samt tvätta.

1 kommentar:

Tiggir sa...

Tack för en mysig lördag=)
Denna månad så har vi sest på lördagarna=) Den 5:e så sågs vi, den 12 sågs vi, och nu på lördag ska vi ses och den 26 ska vi också ses=)
Så två lördagar har gått och två är kvar=) HAHAHA

Pöss pöss=)