tisdag 15 november 2011

Challenge


Gick in på Syrran's blogg och såg att jag har blivit utmanad! 
Så den utmaningen att svara på frågorna tar jag! 



1. När ingen ser eller hör mig...
 Får ut min ilska! Sjunger mkt. Pratar för mig själv ibland haha.
Samt släpper ut min enorma spallighet *tihi*

2. Jag går aldrig hemifrån utan...
 Hmm.. Kläder? (Annat kan jag lämna faktiskt) 

3. Min blogg heter som den gör för att...
 För att Confessions handlar om djup, ärlighet och äkthet.
Vilket representerat Mig! Min bikt. Jag säger inte det Du vill höra,
jag säger what's on my mind! Håller fast vid det Jag står för!

4. Om jag vågade skulle jag...
Jag Vågar rätt mkt!.. Men att släppa på kontrollen vore skönt.
Att jag alltid måste ha kontroll på läget är ett generellt hinder.
Vågade jag släppa på kontrollen Oftare,
så skulle jag ta tag i mina drömmar och mål Snabbare!
Jag drömmer ju så Stort och mkt,
men den där kontrollen gör att jag tänker och planerar så pass mkt,
att jag hinner få upp tankar som "tänk om" och "vad händer ifall"..
Önskar jag kunde bara resa mig och Agera Direkt! (Är dock på god väg)

5. Om tio år kommer jag att...
 Bo i en Storstad, eller bara bo utomlands. Jobba inom nöjesbranschen.
Leva ut mina drömmar utan tvek och stå Stabilt på jorden. 
Tror på mig själv! Ha ett mkt socialt liv. Mkt vänner.
Vara en förebild för andra. Jag Tröttnar inte lika fort på allt längre!
En förstående pojkvän har jag nog med. En som ger den frihet jag behöver. 



 Nu utmanar jag dessa:  Linda  Nettan  Mina Vita Ting

1 kommentar:

Tiggir sa...

Ok haha utmanad=)
Vi börjar väl men 1:an=)
Detta ska bli kul=)

Pöss