fredag 4 november 2011

Hurra!

Nästa år har min blogg 5 års jubileum. Vad kulit!
Den 1 juni 2007, så skrev jag mitt allra Första inlägg nämligen.
Jag bodde i hemstaden Lidköping när jag började blogga. 
En månad efter jag började blogga, så flyttade jag till Norrköping.
Så nästa år är det 5 års jubileum för både min stora flytt och för bloggen.

Går jag tillbaka till gamla inlägg, så ser det ganska tråkigt och rörigt ut.
Tittar man på nya inlägg, så ser man verkligen hur talang utvecklats med tiden.
Jag trivs med att blogga och kommer fortsätta med det.
Det är inte bara inläggen, utan även upplägget av det hela, som lockar.
Man får vara kreativ och det älskar jag. Man får även en hörna för sig Själv.
Ett ställe där folk besöker just Dig. Ett ställe där Dina tankar är i fokus.

Antal bloggläsare ökar med tiden också. 
Nu på senare tid, har jag haft nästan 40 besökare per dag. Tusen tack!
Idag med detta inlägg, så är det 3201 st publicerade inlägg i denna blogg.
Much more to come, of course!

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

Oj vad tiden går fort ,ja det är roligt att blogga :)
Kraam

Tiggir sa...

HURRRA till din blogg=)
Tiden går jätte fort..

Bamse kram