fredag 11 november 2011

11/11/11, 11:11:11


Idag är det datum 11/11/11 och det är nått inte Alla får uppleva!
I förmiddags blev ju klockan Dessutom 11:11:11,
och ihop med datumet så är det ju lite häftigt ändå.
Många anser att man på detta klockslaget ska önska sig nått stort!
Flera ville gifta sig på det klockslaget idag. För att få en speciell bröllopsdag.
Även de som fötts idag har ju fått ett speciellt datum.
Man är lite små kocko idag, för man ser ju jämna nr hela tiden, hehe.

Men just Nu är klockan 22:22:22 istället.
Jag har gått upp tidigt idag också. Varit och klippt mig.
Behöll längden, för jag vill spara ut. Klippte så klart upp det med.
Behövde bättra på frisyren och justera håret lite. Har ju växt ut sen sist.
Hon valde att plocka fram mitt "självfall" idag i frisering. För att prova.
Resultatet blev ganska lockigt / vågigt faktiskt.
Hårfärg har jag hemma, men tänkte färga någon vecka innan jul.

Tandvärken har inte gett sig Än, för att nämna.. Nåja!
Jag har putsat höstkängor med skokräm. Dom är äkta och behöver vårdas.
Temperaturen håller på att bli mer Normal för årstiden btw.
Har ju varit för varmt ett tag, men nu väntas vi minusgrader på nätter.
Jag tycker det ska bli skönt! Friskare luft inför advent ju!
Längtar till jag ser första snön falla! Då blir det promenad oavsett klockslag.
För övrigt ikväll så har jag även lagat mig mat. Lät det ta en stund ikväll. 
Det blev kycklinglår i ugn, goda kryddor och gräddig sås. 
Tänkte dela med mig av 2 recept imorn. Bl.a det som jag åt ikväll. 
Men det tar vi i nästa inlägg... Happy Magical Friday to all of ya'

Inga kommentarer: