tisdag 11 oktober 2011

Meltdown


Förra tisdagen så fick jag ett enormt meltdown!
Detta gjorde att jag inte kom iväg på teatern. Trist att missa kursen,
men bägaren rann lixom över på mig till slut....
Det blev så pass att jag stängde ner bloggen, msn, mobilen och facebook. 
Jag har t.o.m varit lite frånvarande från Wordfeud, 
och om man inte lägger sina brickor på 72 timmar, så blir det resign.
Även om man leder poängmässigt, så förlorar man om det blir resign.
Nåja.. Drog mig undan alla. Kände mig inte respekterad heller. 
Blev även lite bråk i helgen, men det har lugnat sig nu.
Lång historia kort, så är jag fortfarande tömd på energi, 
men jag kom iallafall iväg på teatern idag. Skönt att jag orkade!
 

Öppnade bloggen nu igen. Vill ju inte förlora mina läsare.
Men Facebook är jag fortfarande borta ifrån. Orkar inte med skiten just nu!
Behöver komma bort ifrån allt känner jag! Få en paus..
Mamma fyller ju år snart, så blir väl att åka dit.
Förresten, Wilmer är sjuk än. Mamma forskade om Wilmer på nätet,
och fick fram att hans problem Kan vara stress!
Om ägaren har det enormt stressigt en tid tex, så kan det bli så här.
Jag valde därför att låta helgen bli Wilmer's. Så både han och jag får koppla av.
 I söndags blev det en ryggsäck packad med kanelbullar och varm choklad.
Det skulle även regna på kvällen, så jag packade ner bra kläder.
Sen blev det vandring mot Lindö, ut på ängar, in i skogen......

Wilmer fick springa, lukta, njuta och ha det gott!
Gick hemåt på kvällen och då började det regnade som utlovat. 
Inte mig emot. Ser det bara som en del av utflykten faktiskt.
 Väl hemma på kvällen så fick Wilmer badas och allt hängas på tork.

Skönt att komma ut ett par timmar! Känns faktiskt lite bättre tack vare utflykten.
Det är så skönt att se Wilmer i natur också. Han mår så bra i naturen!
Hoppas det inte dyker upp mer motgångar framöver,
för jag kommer inte orka att hantera Både dom och kursen.

2 kommentarer:

Tiggir sa...

Men det är skönt att du hör av dig ingen!! Var rätt så orolig för dig..Men det har vi pratat om så det be hövs inte dras upp igen..
Vilka härliga bilder=) Ser riktigt härligt ut=)
Synd att Wilmer inte e bra en med öronen..Kan nog mycket möjligt vara stress men man vet ju inte!!

Hoppas att han blir bra i gen snart=)


Bamse kram

Hemmet Är Min Borg sa...

Hoppas allt går åt rätt håll nu,vi ska kolla på Wilmers öra när ni kommer ,det ska bli kul att ni kommer snart igen <3
Kraaam