lördag 15 oktober 2011

Blogg Världen


Jag ställde klockan idag, trots att det är lördag.
Så 9.30 ringde den och jag sitter med kaffe och Nyhetsmorgon nu.
Dom pratar om blogg världen och varför bloggar är så stort.
Bloggare får saker gratis, dom får också erbjudanden av företag, 
samt tjänar pengar på sina bloggar.
Jag är ju inte en av de bloggare som har 4 eller 5 siffriga besökare per dag,
men jag har ju 25-30 per dag iallafall, och trots att jag är en Mindre blogg,
så har Jag ju Också fått erbjudanden ibland.
Expressen skrev till mig en gång bl.a. Dom hade hittar till min blogg,
och jag skrev om något som dom gjorde repotage om just då.
Dom ville intervjua mig i ämnet, och det skulle så klart hamna i Expressen.
Jättekul grej, men jag tackade nej till just den grejen.


Bortsett erbjudanden från tidning, så har jag fått erbjudanden från företag.
Dom vill utbyta tjänster. Om jag gör lite reklam för dom på min blogg,
så får jag en massa rabatter på deras kläder/varor. Nått sånt har jag gått med på.
Jag har inget emot att få förslag och erbjudanden.
Sen väljer man ju vilka erbjudanden/förslag som låter bra att tacka Ja till.

Inga kommentarer: