fredag 14 oktober 2011

awake@night.nu


I natt vid midnatt, så gav jag mig ut på en nattlig lång promenad i city.
Frisk luft ute och väldigt skönt att traska runt i city.
Jag kollade i lite skyltfönster på vägen och hade en allmän skön runda.
Rätt lugnt och skönt, men få folk och få bilar var ändå ute denna natt.
Finner det mer avslappnande att göra saker på nattetid.
Då sover alla och det är lugnt. Samt att mörker betyder mys också då.
Man kan tända ljus eller ta prommenad som sagt och då 
har man hela stan för sig själv på nått sätt, eftersom alla sover. 
Mkt skönare än att ta promenad på dagen.
Jag har alltid varit nattmänniska. Ibland börjar jag städa på kvällarna t.o.m.
Även om jag varit trött under dagen säger vi.. så piggnar jag alltid till på kväll.


Idag blev det att färga hår med mousse färgning.. samt sola solarium.
Känner mig så blek och det är ju inte speciellt snyggt.
Man blir även mer pigg av solarium, eftersom det innehåller vitaminer.
Sen har jag även en massa stress finnar och sånt försvinner ju fort i solarium.
Jag brukar inte sola så mkt. Kanske 2-3 ggr, räcker länge för mig.
Har man aldrig solat, eller att det var nått år sen, 
så kan det ta nån extra gångs solning för pigmenten att "vakna".

Inga kommentarer: