måndag 12 september 2011

Tid det tar!!

Now Playing: Kim Larsen - This is my life


Jag bad om arbetsträning i Maj, men alla har ju haft semester,
så det har inte kommit igång på allvar än.
Det finns en kurs också som jag har varit inne på i mer än ett år nu,
men när jag skulle boka upp mig på den kursen i Januari, så den hann bli fullbokad!
Kanske bli i höst istället hur som...
Men arbetsträning och kurs samtidigt rekommenderar dom mig INTE!
Dom får dämpa mig hela tiden, för jag har så mkt vilja, energi och drivkraft!
Men dom säger att har man gått i väggen, så MÅSTE man ta det lugnt fram...
Gaaah!! Tid det tar! Jag vill allt nuuuu juh!

Vill uppfylla mina drömma, vill uppleva livet.....
Känner mig så taggad att hoppa upp i sadeln igen lixom.
Vill så himla mkt och jag har mer mod än nånsin just nu!
Kommer övervinna alla rädslor och hinder, mer än jag nånsin gjort i mitt liv.
Så känner jag mig! Känner mig typ inte rädd alls!
Jag siktar högt och jag ger allt, nu kör vi! Orkar inte vänta mer!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Ja man måste ta det lugnt så inte samma uppstår igen , ta tid , du hinner .))
Kraaam