torsdag 1 september 2011

Late walk


 Tisdag förra veckan, den 23 augusti,
så tog jag med mig Wilmer på en sen-promenad i stan.
Tog med mig digital kameran också. Har ju ingen system kamera.


En riktigt skön sen-kväll med 20 grader ute.
Folk satt på uteserveringar och njöt och skrattade. Allmänt trevligt!


Jag gick iväg mot Eldkvarns cafeet, Broadway.
Tänkte titta på bronsplattan som dom fått i trottoaren där, några dagar innan.
Det var riktigt många som var ute denna tisdag kväll.
Wilmer tyckte det var stressande, men jag tyckte det kändes harmoniskt.
Trist att vi inte njöt av promenaden båda två...


Vi fortsatte sen att gå längs med Motala Ström i centrum.
Allmänt skönt att gå ute och promenera på varma kvällar tycker jag.
Wilmer behövde dessutom röra på sig lite, 
eftersom han mest satt inne under Augustifestens dagar.



Synd att Wilmer blir så stressad bara... trots att det ju inte hände så mkt.
Hade varit trevligare om vi båda njöt av denna underbara kväll.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Oj vilka fina foton ,men det klart du kan ju det där ;)skönt att bara ta en runda så där
Kraaam