tisdag 30 augusti 2011

Hjärta ♥


Hoppas allt är bra med er alla!
Mamma kom hit på onsdag kväll. Hon skulle kommit på torsdag först,
men ville komma tidigare och det är ju bara trevligt.
Vi har gjort nått trevligt varje dag. Gått på stor marknad, gått på stan bl.a.
I lördags var det bilutställning och cruising här också.
Fint väder har vi också. Högsommar på sensommaren, säger dom i media.



Linda och Johan har firat ett år som gifta.
Jag har redan grattat dom, men kan åter igen önska dom all lycka och kärlek!

Fått reda på att 2 vänner till mig är med barn också.
Stort Grattis önskar jag! Roligt för dom! De båda älskar barn, så jag hoppas att allt går väl.
Det är väldigt nytt för båda ännu. Inte långt gångna.
Hoppas iallafall att hela graviditeten genomgås utan komplikationer.
Önskar även Er all lycka och kärlek!

6 kommentarer:

Tiggir sa...

tusen tack gumman<3 det var gulligt ut av dig!!
Ja det är roligt för henne att hon är gravid=) Vart glad när jag fick veta det!! Önskar henne lycka och kärlek!!

Pöss pöss

Josefina sa...

En barndomsvän berättade idag för mig att hon ska bli mamma, så vi pratar inte om samma person ;)

pözz

Tiggir sa...

Oj då mitt fel=) Ja så kan det gå ibland=)
pöss

Josefina sa...

Nu fick jag precis reda på en Till, så nu kompletterade jag inlägget, från en gravid till Två ;))
Kramiz

Maria sa...

tackar! det är en spännande tid jag och nils har framför oss nu =)

kramar

Hemmet Är Min Borg sa...

Jag önskar dem lycka till jag oxå
Kraaam