söndag 4 september 2011

Autumn's catching up on us


Daaaaaaaanny Saucedo, nu är det allt dags att höra av dig igen.
Gått flera dagar nu juh, *hihi*



Anyway....
Scheisse, vad många det är som är gravida samtidigt nu btw!
Fick för en stund sen se en Till som jag känner som är gravid.
Hon bor i Stockholm sen flera år tillbaka och har redan fått lite mage.
Är det nått i luften tro, när så många är gravida samtidigt??

However, så är det fortfarande 20-21 grader ute, men man ser att hösten är här.
Träden är gröna, gula och nu även lite orange som smått smyger fram i färg.
Det ligger löv på marken här och var också.
När hösten kommer så känner jag att det mysiga puttrar fram inom mig. 
Höst myset! Man känner för att pyssla med både mode och inredning.
Jag ser höst kläder överallt, samt höst kängor/stövlar.. Vill ha, vill ha!
Ska köpa mig lite, men får avvakta lite till bara.
Tänker redan på julen också, too early? 
Maybe det, men jag måste ju spara pengar, förbereda och sånt med.


Strumpbyxor
Jag fick hem mina nya strumpbyxor häromdan.
Det är bra att ha vanliga svarta, men jag gillar ju när dom sticker ut lite mer.
Jag gillar mönstrade tunna leggins och mönstrade strumpbyxor.
Men det kostar ju Mer än vanliga svarta,
och det är dessutom är svårt att hitta ett mönster som känns bra.

 .
Syns inte så väl, men de till vänster ovan var ett par som jag älskade.
Det var lite varierat mönster, eller ja. Dom gick dessvärre sönder till slut..
Så nu ville jag ha Nya mönstrade och har letat och letat.
Tyckte de till höger ovan duger och jag fick som sagt hem dom häromdan.
Vi var på krogrunda i fredags, så jag valde att ta på mig dom för Första gången.
Dom var snyggare i verkligheten än på fotot kan jag tycka..
Hur som helst så ser jag efter få minuter, att det Redan blitt revor i dom!!!!!
Naglarna hade klöst på materialet. Jag hade inte ens lämnat hemmet, grr..
Jag försökte vara försiktig, men Ändå är dom Redan trasiga!!
Irriterande på så sätt att jag ju letat länge för att hitta ett par bra som kan funka,
och nu måste jag leta nya Igen.... Störande, men whatcha gonna do lixom..


Krogrunda
Nåja, vi hade iallafall kul på vår barrunda!
Fick ett sms på kvällen, lite så där spontant, om att komma till Bishop Arms.
Klart man gör, så jag skyndade in i duschen och drog igång lixom.
Vi vart ett gäng på rätt många och hade allmänt trevligt på uteserveringen.
Vi drog sen vidare för att köpa kebab och sen vidare till Trädgårn.
Därefter drog vi till Pub Wasa, där det blev dans och sång osv.
Har dessvärre inga foton från kvällen, men trevligt var det!

1 kommentar:

Tiggir sa...

Dom var väldig snygga!! Har set ett par som är sugen på att köpa..Får bara hoppas att dom finns kvar då jag ska ha dom!!

Låter att ni har haft en rolig och trevlig kväll..
Ska väl ta mig en runda vart efter sen jag också=)

Pöss pöss