tisdag 16 augusti 2011

Zup?

Yeah I'll tell ya' wazzup...

Sov ju väldigt få timmar i helgen. Har lite svårt att sova borta.
Så var väldigt yr i helgen, av för lite sömn och yrseln skapade även illamående.
Kan ju meddela att jag sen mådde bättre då jag fått sova ut ordentligt hemma.

Det börjar bli höst. Man ser hur löven sakta blir gula och faller.
Det är inte så kallt ännu, men inte långt ifrån att man får börja med jacka, antar jag.
Vi har fortfarande en del sol och sommar, så man får passa på.



Jag tänkte åka till Norge i höst.
Jag kan ta mig från Norrköping till Oslo, tur och retur för endast 200 kr.
Det är ju skit pengar för en tur och retur resa ju, och så tar jag Inte chansen!?!
Det är pga att jag har en så stressad hund!
Jag tog ju med honom till Stockholm nyligen och han gjorde miljarder utfall!
Ändå var vi inte mitt i centrum kärnan så mkt, utan i mer 'normala miljöer'.
Även lugna gator och områden, men det fanns ändå mkt stress.
 
Det har länge känts som att jag Måste fatta ett beslut med honom.
Det kanske jag inte behöver, men är iallafall så jag Känner titt som tätt.
Känns dessvärre svårt att släppa honom! Det står mellan huvud och hjärta lixom.
Älskar honom, samtidigt som att huvudet säger till mig att det är inte nyttigt 
för honom i längden att bo i stan om han ska vara sönderstressad hela dagarna.
Han borde bo på landet, i harmoni.... men som sagt, svårt att släppa honom!

Hur som helst så känner jag mig förbannad över allting!
Att jag har så många spännande möjligheter och resor omkring mig.
Vill tillbaka till Stockholm igen också ju....
Men har en hund som inte ens pallar att slappna av i och runt sin egna bostad!
Så hur gör jag då?? Måste jag ge upp alla mina drömmar nu??
Bara för han är för stressad för att uppleva dom Med mig??
Familj bor långt bort och jag har ingen partner som kan lasta av mig.
Men meningen att ha hund, är ju lixom inte att man ska skaffa massa hundvakter ju...
 




Jag Ska blogga om bröllopet också. Har inte fått fotona än.
En av norrmännen var ju fotograf och tog foton som vi övriga inte fick ta.
Prästen sa till oss att endast ta då brudparet kommer in och ut,
och att fotografen kommer ta resten, så får vi ta av honom sen.
Men jag väntar på foton ännu.
Dessutom så blir det ju så att de foton som jag tar med Min kamera,
är ju på alla andra Utom Mig. Så vore kul att se vad Andra får för foton.
Han som var fotograf hade en systemkamera och jag är med en del på den vet jag.
Vore kul att blogga, då man har foton på sig Själv att dela också.
Återkommer hur som med ett inlägg om Juli bröllopet.

Inga kommentarer: