måndag 15 augusti 2011

Jolly Rockets ★


.Här ser ni några foton från Jolly Rockets i Norrköping.
Ett 50-tals ställe där man kan äta amerikanskt, fika, dricka öl,
se pinup-modevisning, rock'n roll live musik osv.
Ett ställe som Johnny Cash hade gått till, beskrivs Jolly Rockets som.


Stället fick dessvärre stänga innan Jag hann att gå dit.
Stället var populärt, men ägarna gick isär som par har jag hört, och fick stänga..
Men Idag fick jag läsa att Jolly Rockets har Reunion den 10 September 2011.
Fast inte i samma lokal som sist, utan i Blå Huset!
I stort sett samma gamla gäng som sist, blir det som håller i denna Reunion.
Jag har länge velat gå till Jolly Rockets! 
Hoppas det blir så att dom öppnar på heltid igen! Rock on folks!

3 kommentarer:

Tiggir sa...

Jag ska bara ditt när dom öppnar=)
Bamse kram

Josefina sa...

Än så länge har dom endast en Reunion.
Om dom kommer har öppet någon mer gång än på Reunion festen, vet dom inte själva ens, men hoppas kan man :)

kramiz

Jimmy Oh sa...

Hej! Det är kanske på gång igen... Fast denna gång för att stanna för gott... ;) /JollyRockets.com